អ្នកម៉ាឃីធីង និងម្ចាស់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា គួរតែចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្ត្រ ម៉ាឃីធីងមាតិកា (Content Marketing) ដែលមានប្រសិទ្ធភាព និងឆ្លើយតបទៅនឹងក្រុមអតិថិជនគោលដៅរបស់ពួកគេ។

នេះអាចសម្រេចបានដោយការយល់ដឹងអំពីទីផ្សារកម្ពុជា និងយុទ្ធសាស្រ្តអភិវឌ្ឍន៍ដែលស្របតាមតម្រូវការ និងផលប្រយោជន៍ច្បាស់លាស់របស់អ្នកប្រើប្រាស់កម្ពុជា។ វាក៏សំខាន់ផងដែរក្នុងការប្រើបណ្តាញម៉ាឃីធីងមាតិកាជាច្រើន ដើម្បីឈានទៅដល់ក្រុមអតិថិជនគោលដៅកាន់តែទូលំទូលាយ ដូចជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយតាមបណ្ដាញសង្គម គេហទំព័រ និងអ៊ីមែល។

លោកអ្នកអាចចុចអាន​អត្ថបទដើមជាភាសាអង់គ្លេសត្រង់នេះ...........................


ដូចតារាងរបស់លោក Dmitri Mendeleev បានធ្វើបដិវត្តការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីធាតុគីមី និងទំនាក់ទំនងរបស់ពួកគេ តារាងតាមកាលកំណត់នៃម៉ាឃីធីង មាតិកា ជាមគ្គុទ្ទេសក៍ដ៏ទូលំទូលាយសម្រាប់អ្នកម៉ាឃីធីង ដោយផ្តល់នូវក្របខ័ណ្ឌរចនាសម្ព័ន្ធសម្រាប់ការរុករកភាពស្មុគស្មាញនៃយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាឃីធីង មាតិកា។   គម្រូដ៏សំបូរបែបមួយនេះ បង្កប់នូវធាតុសំខាន់ៗ និងដំណើរការដែលពាក់ព័ន្ធក្នុងការបង្កើតខ្លឹមសារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ដែលឆ្លើយតបនឹងក្រុមអតិថិជនគោលដៅ និងជំរុញលទ្ធផលអាជីវកម្ម។


ស្រមៃមើលតារាងតាមកាលកំណត់នៃម៉ាឃីធីងមាតិកា ជាផែនទីបង្ហាញផ្លូវសម្រាប់អ្នកម៉ាឃីធីង ដោយណែនាំតាមរយៈជំហានដ៏ ស្មុគស្មាញនៃការបង្កើតមាតិកា ការចែកចាយ និងការវាស់វែងលទ្ធផល។ វាបំបែកជាប្រព័ន្ធនូវដំណើរការម៉ាឃីធីងមាតិកាទៅជាដំណាក់កាលផ្សេងគ្នា ដែលទាក់ទងគ្នាទៅវិញទៅមក ដោយធានាថា អ្នកម៉ាឃីធីងនឹងមានការយល់ដឹងច្បាស់លាស់អំពីធាតុនីមួយៗ និងតួនាទីរបស់វាក្នុងការសម្រេចបាននូវគោលដៅម៉ាឃីធីងមាតិការបស់ពួកគេ។

រូបភាពនៃតារាង​ខាងក្រោមនេះត្រូវបានបង្កើត និងរចនាដំបូងដោយ Chris Lake និងបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពដោយ Econsultancy ក្នុងឆ្នាំ 2019។ វាគឺជាធនធានដ៏ល្អសម្រាប់អ្នកម៉ាឃីធីង និងម្ចាស់ MSME នៅកម្ពុជា ដែលចង់បង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារមាតិកាជោគជ័យ។


តារាងធាតុម៉ាឃីធិងមាតិការួមបញ្ចូលផ្នែកសំខាន់ៗចំនួនប្រាំបី៖
1.    យុទ្ធសាស្ត្រ៖ ធាតុគ្រឹះនេះបង្កើតបាននូវមូលដ្ឋានសម្រាប់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងលើការងារម៉ាឃីធីងមាតិកាទាំងមូល។ វាពាក់ព័ន្ធនឹងការកំណត់ក្រុមអតិថិជនគោលដៅ ការបង្កើតគោលដៅមាតិកា និងការបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តដ៏ទូលំទូលាយមួយដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅទាំងនោះ។
2.    ទម្រង់៖ ម៉ាឃីធីងមាតិកាបង្ហាញក្នុងទម្រង់ផ្សេងៗគ្នា ចាប់ពីប្រកាសប្លក់ និងអត្ថបទ រហូតដល់ព័ត៌មានក្រាហ្វិក វីដេអូ និងការបង្ហោះនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ ការឈ្វេងយល់ពីភាពខុសប្លែកគ្នានៃទម្រង់នីមួយៗគឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការជ្រើសរើស​ ទម្រង់ណាមួយដែលសមស្របបំផុតដើម្បី​ទៅដល់ក្រុមអតិថិជន​គោលដៅ។
3.    ប្រភេទមាតិកា៖ ទីផ្សារមាតិការួមបញ្ចូលនូវប្រភេទមាតិកាចម្រុះ រួមទាំងការបង្ហោះប្លក់ ករណីសិក្សា សៀវភៅអេឡិចត្រូនិច និងសិក្ខាសាលាតាមរយៈអ៊ីនធឺណិត។ ការកំណត់ប្រភេទខ្លឹមសារដែលត្រឹមត្រូវស្របតាមចំណូលចិត្តក្រុមអតិថិជនគោលដៅ និងនិន្នាការឧស្សាហកម្ម។
4.    វេទិកា៖ ការចែកចាយមាតិកា គឺជាសរសៃឈាមជីវិតនៃទីផ្សារមាតិកា។ ការជ្រើសរើសវេទិកាដែលសមស្របបំផុត ដូចជាបណ្តាញប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម គេហទំព័រ ឬវេទិកាឧស្សាហកម្មជាក់លាក់ ធានាថា មាតិកាឈានដល់ក្រុមអតិថិជនគោលដៅដែលមានបំណង។
5.    មាត្រដ្ឋាន៖ ការវាស់ស្ទង់ប្រសិទ្ធភាពនៃទីផ្សារមាតិកាគឺចាំបាច់សម្រាប់ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពយុទ្ធសាស្រ្ត និងបង្ហាញពីការវិនិយោគលើទីផ្សារ ROI។ រង្វាស់សំខាន់ៗរួមមាន ចរាចរណ៍នៅលើគេហទំព័រ អត្រាការចូលរួម​និងបម្លែងអតិថិជន ការចែករំលែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងការបង្កើនឲ្យ​មានអ្នកចាប់អារម្មណ៍​ (lead)។ 
6.    គោលដៅ៖ ទីផ្សារមាតិកាបម្រើនូវគោលបំណងជាក់លាក់ មិនថា ជាការជំរុញការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោ ការបង្កើតឲ្យ​មានអ្នកចាប់អារម្មណ៍​ (lead) ការរក្សាទំនាក់ទំនងអតិថិជន ឬការជំរុញការលក់។ ការតម្រឹមការបង្កើតមាតិកាជាមួយនឹងគោលដៅច្បាស់លាស់ធានាថា ការខិតខំប្រឹងប្រែងមាតិកាត្រូវបានផ្តោត និងមានឥទ្ធិពល។
7.    ការចែករំលែកគន្លឹះ៖ ការស្វែងយល់ពីអ្វីដែលជំរុញទឹកចិត្តមនុស្សឱ្យចែករំលែកខ្លឹមសារ គឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការបង្កើនលទ្ធភាពមើលឃើញនូវខ្លឹមសារដែលអ្នកបាន​បង្កើតឡើង។ ការកំណត់អត្តសញ្ញាណកត្តាជំរុញអារម្មណ៍ ដូចជា​ទម្រង់លេងសើច ការបំផុសគំនិត ឬជំនួយអាចបង្កើនការចែករំលែកប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងការឈានតាមរយៈការមិនបង់ប្រាក់ (organic reach) យ៉ាងសំខាន់។
8.    បញ្ជីត្រួតពិនិត្យ៖ បញ្ជីត្រួតពិនិត្យដ៏ទូលំទូលាយបម្រើជាការណែនាំជាក់ស្តែងសម្រាប់អ្នក ម៉ាឃីធីង ដោយធានាថា ទិដ្ឋភាពសំខាន់ៗទាំងអស់នៃ​ម៉ាឃីធីងមាតិកាត្រូវបានដោះស្រាយ។ បញ្ជីត្រួតពិនិត្យនេះ រួមមានធាតុដូចជា ការស្រាវជ្រាវពាក្យគន្លឹះ ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពខ្លឹមសារ និងយុទ្ធសាស្ត្រផ្សព្វផ្សាយខ្លឹមសារ។

តារាងតាមកាលកំណត់នៃម៉ាឃីធីង​មាតិកា មិនគ្រាន់តែជាតារាងយោងឋិតិវន្តប៉ុណ្ណោះទេ។ វាជាក្របខ័ណ្ឌវិវត្តដែលសម្របខ្លួនទៅនឹងទិដ្ឋភាពផ្លាស់ប្តូរជានិច្ចនៃទីផ្សារឌីជីថល។ អ្នកទីផ្សារគួរតែពិនិត្យមើលឡើងវិញជាទៀងទាត់នូវរូបមន្តដ៏មានតម្លៃនេះ ដើម្បីកែលម្អយុទ្ធសាស្រ្ត​ និងរក្សាឱ្យទាន់និន្នាការដែលកំពុងរីកចម្រើន និងការអនុវត្តល្អបំផុត។

ដូចជាតារាងតាមកាលកំណត់របស់ Mendeleev បានក្លាយជាឧបករណ៍ដែលមិនអាចខ្វះបានសម្រាប់អ្នកគីមីវិទ្យា តារាងទីផ្សារមាតិកានឹងក្លាយទៅជាធនធានដែលមិនអាចកាត់ថ្លៃបានសម្រាប់អ្នកទីផ្សារ។ វិសាលភាពទូលំទូលាយ និងវិធីសាស្រ្តដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធរបស់វាផ្តល់នូវផែនទីបង្ហាញផ្លូវសម្រាប់ភាពជោគជ័យ ផ្តល់អំណាចដល់អ្នកទីផ្សារក្នុងការរុករកភាពស្មុគស្មាញនៃទីផ្សារមាតិកា និងសម្រេចបាននូវលទ្ធផលដែលចង់បាន។

ដើម្បីទទួលបានការយល់ដឹងកាន់តែស៊ីជម្រៅអំពីតារាងតាមកាលកំណត់នៃទីផ្សារមាតិកា និងរបៀបដែល BizKhmer Digital Media អាចជួយអ្នកក្នុងការរុករកទិដ្ឋភាពឌីជីថលដែលមានការប្រកួតប្រជែង សូមទាក់ទងក្រុមអ្នកជំនាញរបស់យើងនៅថ្ងៃនេះ។

BizKhmer Digital Media គឺជាអ្នកផ្តល់សេវាទីផ្សារឌីជីថលឈានមុខគេក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ហើយមានក្រុម​ជំនាញដែលមានបទពិសោធន៍ អាចជួយអ្នកបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារមាតិកាតាមតម្រូវការដែលនឹងសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្មរបស់អ្នក។ ក្រុម​របស់​យើង មានជំនាញច្បាស់លាស់នៅក្នុងនិន្នាការ និងបច្ចេកទេសទីផ្សារឌីជីថលចុងក្រោយបង្អស់ ហើយពួកគេអាចជួយអ្នកបង្កើតមាតិកាដែលមានគុណភាពខ្ពស់ដែលនឹងឆ្លើយតបទៅនឹងទស្សនិកជនគោលដៅរបស់អ្នក។

បន្ថែមពីលើទីផ្សារមាតិកា BizKhmer Digital Media ក៏ផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មទីផ្សារឌីជីថលដ៏ធំទូលាយផ្សេងទៀតផងដែរ រួមមានៈទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEO) ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយបង់ប្រាក់ក្នុងមួយចុច (PPC) អ៊ីម៉ែល & ទីផ្សារ SMM គេហទំព័រ & ការរចនា និងការអភិវឌ្ឍន៍កម្មវិធីទូរស័ព្ទ ប្រសិនបើអ្នកកំពុងស្វែងរកដៃគូក្នុងប្រទេសកម្ពុជាដើម្បីជួយអ្នកឱ្យទទួលបានជោគជ័យក្នុងពិភពឌីជីថល។ BizKhmer Digital Media គឺជាជម្រើសដ៏ល្អឥតខ្ចោះ។ ទាក់ទង BizKhmer Digital Media ថ្ងៃនេះ ដើម្បីកំណត់ពេលពិគ្រោះយោបល់។ ឬ Chat មកលេខ 089 2999 909

និពន្ធដោយ PR Team របស់ BizKhmer Media