Facebook និង TikTok គឺជាវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដ៏ពេញនិយម និងមានឥទ្ធិពលបំផុត នៅក្នុងពិភពលោក ជាពិសេសនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ យោងតាមរបាយការណ៍ Digital 2023 របស់ We Are Social និង Hootsuite មានអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណិតចំនួន ជិត១២ លាននាក់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាគិតត្រឹមដើម ឆ្នាំ 2023 ដែលស្មើនឹង 71.1% នៃចំនួនប្រជាជនសរុប។ មានហេតុផលជាច្រើនដែលអ្នកគួរធ្វើទីផ្សារ Facebook និង TikTok សម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាដូចជា៖



• អ្នកអាចទៅដល់ក្រុមគោលដៅ ឬអតិថិជនគោលដៅដ៏ធំ និងចម្រុះ៖ Facebook និង TikTok មានអ្នកប្រើប្រាស់មកពីក្រុមអាយុ ភេទ ទីតាំង ចំណាប់អារម្មណ៍ និងអាកប្បកិរិយាផ្សេងៗគ្នា។ អ្នកអាចកំណត់គោលដៅ និងបែងចែកទស្សនិកជនរបស់អ្នកដោយផ្អែកលើលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យទាំងនេះ ហើយផ្តល់ខ្លឹមសារលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន និងពាក់ព័ន្ធដល់អារម្មណ៍របស់គេ (ខ្លឹមសារ ស៊ីអារម្មណ៍)
• អ្នកអាចបង្កើនការយល់ដឹង និងការទទួលស្គាល់ម៉ាករបស់អ្នក៖ Facebook និង TikTok មានអត្រាអន្តរកម្ម (engagement) ខ្ពស់ និងសក្តានុពល ។ អ្នកអាចបង្កើត និងចែករំលែកខ្លឹមសារដ៏ទាក់ទាញ និងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត ដែលបង្ហាញពីបុគ្គលិកលក្ខណៈ គុណតម្លៃ និងអត្ថប្រយោជន៍ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចប្រើខ្លឹមសារដែលបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ ឬក្រុមតារា ឬតារាអនឡាញ និងសក្ខីកម្មផ្សេងៗ ដើម្បីបង្កើនភាពជឿជាក់ និងការជឿទុកចិត្តមកលើម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។
• អ្នកអាចបង្កើនចំនួនចរាចរ និងការបំប្លែងចំនួនអតិថិជន (Conversion)៖ Facebook និង TikTok មានមុខងារ និងឧបករណ៍ផ្សេងៗដែលអាចជួយអ្នកជំរុញចរាចរណ៍កាន់តែច្រើនទៅកាន់គេហទំព័រ  ឬ Landing Page ឬហាងអនឡាញរបស់អ្នក។ អ្នកអាចប្រើប៊ូតុងកំណត់គោលដៅសកម្មភាព (Call-to Action) តំណ (Link)   កូដ QR និងច្រើនទៀតដើម្បី នាំទស្សនិកជនរបស់អ្នកទៅកាន់គោលដៅដែលអ្នកចង់បាន។ អ្នកក៏អាចប្រើការវិភាគ និងការយល់ដឹង ដើម្បីវាស់ស្ទង់ និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ និងអត្រាបំប្លែងរបស់អ្នក។


• អ្នកអាចបង្កើត និងរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នកបាន៖ Facebook និង TikTok មានទម្រង់អន្តរកម្មអស្ចារ្យ ដែលអាចជួយអ្នកក្នុងកសាង និងភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក។ អ្នកអាចប្រើវីដេអូឡាយផ្ទាល់ ជារឿង ជាមតិយោបល់ សារ និងអ្វីៗជាច្រើនទៀតដើម្បីចូលរួម និងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចប្រើមតិកែលម្អ ការវាយតម្លៃ ការវាយតម្លៃ និងការស្ទង់មតិ ដើម្បីប្រមូល និងឆ្លើយតបទៅនឹងគំនិត និងតម្រូវការរបស់អតិថិជនរបស់អ្នក។
• អ្នកអាចទទួលបានការប្រកួតប្រជែង និងការច្នៃប្រឌិត៖ Facebook និង TikTok កំពុងវិវឌ្ឍឥតឈប់ឈរ និងបង្ហាញលក្ខណៈពិសេស និងនិន្នាការថ្មីៗ ដែលអាចជួយអ្នកឱ្យនាំមុខគេ និងបែងចែកខ្លួនអ្នកពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក។ អ្នកអាចប្រើមុខងារផ្សេងៗទៀតដូចជា បញ្ញាសិប្បនិមិត្ត ពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក និងអ្វីៗជាច្រើនទៀត ដើម្បីបង្កើនបទពិសោធន៍ និងការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនរបស់អ្នក។
• ទូរស័ព្ទចល័តមានអ្នកប្រើប្រាស់ច្រើនខ្លាំង៖ ប្រទេសកម្ពុជាមានអត្រាអ្នកប្រើទូរស័ព្ទខ្ពស់បំផុតមួយក្នុងពិភពលោក ជាង 129% នៃចំនួនប្រជាជនមានទូរស័ព្ទ។ នេះមានន័យថា អ្នកអាចទៅដល់ក្រុមអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកនៅពេលធ្វើដំណើរ គ្រប់ពេលវេលា និងគ្រប់ទីកន្លែង។
• តម្លៃផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសមរម្យ៖ តម្លៃនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើ Facebook និង TikTok នៅកម្ពុជាមានតម្លៃសមរម្យ ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាជម្រើសដ៏ល្អសម្រាប់អាជីវកម្មគ្រប់ទំហំ។
• ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមគោលដៅ៖ Facebook និង TikTok ផ្តល់ជូននូវជម្រើសកំណត់គោលដៅជាច្រើនដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកទៅដល់អតិថិជនដ៏ល្អរបស់អ្នក។ អ្នកអាចកំណត់គោលដៅអ្នកប្រើប្រាស់ដោយផ្អែកលើប្រជាសាស្រ្ត ចំណាប់អារម្មណ៍ និងសូម្បីតែអាកប្បកិរិយាលើអ៊ីនធឺណិតរបស់ពួកគេ។
• ខ្លឹមសារដែលជម្រុញឲ្យមានអន្តរកម្ម (Engaging content)៖ Facebook និង TikTok គឺជាវេទិកា ពីរដែលអ្នកប្រើប្រាស់កំពុងស្វែងរក និងចូលរួមយ៉ាងសកម្មទម្រង់ជាអ្នកបង្កើតមាតិកាខ្លួនឯង(User Generating Content-UGC)។ នេះផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវឱកាសដ៏ល្អមួយក្នុងការបង្កើត និងចែករំលែកខ្លឹមសារដែលពាក់ព័ន្ធ ដែលនឹងផ្សព្វផ្សាយម៉ាកយីហោ និងផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក បានកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព៕

បញ្ញាសិប្បនិម្មិត្ត (Artificial Intelligence-AI) កំពុងតែបោះជំហានទៅមុខយ៉ាងលឿន ស្របពេលដែលសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម (MSMEs) ភាគច្រើន នៅមិនទាន់បានប្រើប្រាស់មុខងារជាច្រើនរបស់បច្ចេកវិទ្យាទាំងអស់នេះបានទូលំទូលាយនៅឡើយ។ យើងនឹងរៀបចំកម្មវិធីបណ្ដុះបណ្ដាលវគ្គមួយនេះ តាមអនឡាញនៅរសៀលថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ខាងមុខនេះតាមរយៈ Zoom ​ជាមួយ​នឹង​ការផ្ដល់ជូនតម្លៃពិសេសមិនធ្លាប់មាន។ កម្មវិធី AI for Marketing ជាវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលខ្លីដែលសំខាន់សម្រាប់ទាំងនិយោជិត និងនិយោជក់។​
សូមចុះឈ្មោះតាមរយៈតំណភ្ជាប់នេះ៖ ​https://shorturl.at/lPRU3